Do tablic informacyjnych radcy oraz informacji umieszczanych na tych tablicach mają w pełni zastosowanie postanowienia KE dot. dozwolonej i niedozwolonej informacji.
Wymogi te zostały sprecyzowane w uchwale nr 713 / IV / 99 Krajowej Rady Radców Prawnych z dnia 26 marca 1999r. w sprawie ustalenia treści i formy tablic informacyjnych o wykonywaniu zawodu radcy:
§ 1. Radca oznacza siedzibę swojej działalności tablicą zawierającą napis:
Kancelaria Radcy Prawnego i Adwokata
Kancelaria Radcy Prawnego i Adwokatów
Kancelaria Radców Prawnych i Adwokata
Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów
z możliwością umieszczenia imion i nazwisk i ewentualnie tytułu i stopni naukowych w zakresie nauk prawnych, tytułu zawodowego oraz określeniem formy prawnej działalności: spółka cywilna, spółka jawna, spółka komandytowa. Tablica może zawierać również nazwę własną kancelarii.
§ 2. Tablice informacyjne wymienione w § 1 niniejszej uchwały powinny mieć wymiary nie większe niż 70 cm (podstawa) i 40 cm (wysokość). Zaleca się, aby treść tablic była wykonana na niebieskim tle białymi literami.
§ 3. Tablice, o których mowa należy umieszczać na zewnątrz budynku. Tablica nie może zawierać elementów ozdobnych.
Powyższa uchwała została podjęta w oparciu o wówczas obowiązujące Zasady Etyki Radcy Prawnego (zawierające bardziej rygorystyczne przepisy dotyczące informowania oraz zakazu reklamy niż obecny Kodeks oraz zawierające szczegółowe postanowienia dotyczące tablicy informacyjnej), w związku z czym pojawia się pytanie o jej moc obowiązującą. Jednakże uchwała nie została pozbawiona mocy prawnej, warto więc o niej wiedzieć.